مطالب آموزشی

پارچه نسوز دستگاه دسته بندی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این محصول یکی از معروفترین محصولات صنعتی بوده که کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارد.
در کل پارچه به منسوجاتی میگویند که از کنار هم قرار گرفتن انواع نخ به وجود می‌آید و این پارچه نیز از قاعده مستثنی نیست. اما در تولید این محصول از الیاف و نخ نسوز استفاده شده است.

پارچه نسوز که برای دستگاه دسته بندی استفاده میشود از جنس فایبر گلاس است و برای تولید آن از الیاف نخ نسوز استفاده میشود.
به صورتی که به خاطر حجم زیاد استفاده از فایبرگلاس میتوان گفت قسمت عظیمی از بافت پارچه های نسوز از فایبر گلاس تشکیل شده است. اما آزبست به این صورت نمیباشد. در زمان های گذشته و چندین سال قبل تنها پارچه ای که در اختیار صنعتگران بود و آنها از این پارچه برای دوخت لباس استفاده می‌کردند پارچه آزبست بود اما اکنون با بالا رفتن سطح شناخت ویژگی های منفی که آزبست دارد و برای سلامتی انسان ها میتواند بسیار خطرناک باشد دیگر از پارچه های ازبست استفاده نشده و به جای آن پارچه های نسوز فایبر گلاس وارد بازار شده‌اند.

پارچه مناسب دستگاه دوخت

دستگاه دوخت دارای مقاومت بالایی میباشد و در برابر حرارت هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمیشود.
طیف حرارتی این پارچه از ۲۸۰ درجه سانتیگراد شروع میشود و تا ۱۲۶۰ درجه سانتیگراد نیز میرود.
دسته‌ای دیگر از پارچه های نسوز علاوه بر مقاومت حرارتی دارای مقاومت مکانیکی نیز می‌باشد.
به طور کلی در تولید پارچه های نسوز لایه هایی وجود دارد که به پلیمر آغشته شده اند که برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی بسیار مناسب میباشد.
دوستانی که قصد خرید این محصول را به منظور استفاده در صنعت خود دارند می توانند آن را با بهترین کیفیت از ما بخواهند.
شما عزیزان میتوانید از طریق دکمه های تماس و واتس اپ سفارش خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید

انواع پارچه های نسوز و کارایی آنها

این پارچه در نوع های گوناگونی وجود دارد و شما برای خرید این محصول باید به نوع آن دقت نمایید.
به فرض مثال می‌توانیم به پارچه فایبرگلاس و کربن نسوز , پارچه ابریشمی نسوز و پارچه مناسب دستگاه بسته بندی اشاره کنیم. پارچه ابریشمی نسوز با فایبر گلاس پوشیده شده باPTFE بوده که محصولی بسیار مناسب برای عایق حرارت و گرما زدایی به حساب میرود. ابعاد استانداردی که برای این نوع پارچه در نظر گرفته شده از یک متر تا دو متر بوده که ضخامت آن بسته به استفاده مورد نیاز شما متغیر خواهد بود.
موادی که برای تولید این مدل پارچه استفاده شده است از فایبرگلاس و تفلون میباشد. معمولا فایبرگلاس یک الیاف کامپوزیتی بوده که از ترکیب رزین و پشم شیشه تهیه می‌شود و در کل رزین به کار برده شده در این ساختار از پلی استر و اپوکسی است

پارچه مناسب دستگاه دسته بندی

این نوع پارچه برای ساخت ایرانیت ها، سپر خودروها و مخزن نگهداری مایعات خطرناک مثل اسید مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه مناسب دستگاه دسته بندی غیر رسمی است و دارای سطح کاملاً صافی بوده که محدوده دمایی آن بین ۱۰۰ تا ۵۵۰ درجه میباشد.
پارچه دیگری که به آن پایور گرافیک نیز میگویند و از قوی ترین تقویت کننده های بازار مواد عایق است. الیاف کربنی که در این نوع پارچه وجود دارد به دلیل داشتن نسبت ایده آل و همچنین مقاومت بسیار بالایی که دارد باعث شده که این مدل پارچه حرارت و الکتریک را به خوبی هدایت نماید و انبساط حرارتی این پارچه را بسیار پایین آورد.
همینطور این پارچه دارای طول عمر بسار بالا میباشد و مقاومت بالایی هم از خود نشان میدهد. بیش از نیمی از الیاف به کار برده شده در این پارچه از کربن است..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *